Friday, August 08, 2008

Siapa serupa?

Assalamualaikum w.b.t


Ramai kata rupa hani serupa ayah...sebijik katanya! Kalau saya bawa Hani jalan yang mana minat tu ada jugak tanya..."ni anak awak/u ker?" sebab muka saya berbeza dengan hani....so saya takde peliklar...

Mana orang yang kenal saya dan tak kenal suami juga tanya, kenapa anak saya tak serupa saya [ada yg kata iras-iras saya pun takde, ada yang kata, pada mata tu ada iras2 saya, so saya siap keluarkan dari beg duit lagi tu gambar muka ayah] dan mereka pun kata..."lahh sebijik rupa ayah dia...'
Dua anak dari dua perut [ibu] ni, mana satu lebih ikut rupa ayah?


Tang hidung tu memang ikut ayah kan? Mata ikut saya lah tuuu....

Bye~bye~jumpa lagi...

2 comments:

Emi Farez said...

hehehe... tak pe anak pompuan ikut muka ayah sejuk sikit...

Elhakim said...

salam...
yg dihormati tuan rumah.


terima kasih kerna melawati blog saya.


t/kasih.