Thursday, July 17, 2008

Nak potong atau tidak?


Sejak sekolah Murni ni, ada satu benda tak bagus ada kat hani.

Apanya?

hani sudah ada kutu!!!

Bayangkan rambutnya yang panjang tu ada kutu?

Tulah dah tanya ayah dah, nak potong boleh tak?
Ayah dah bagi green light!

Tapi saya plak sayang.

Tapi bila fikirkan hal kutu tu saya jadik geram.

Entahlah nak potong ker tidak ni?






Agaknya camnilah rupa dia skit lebih kurang kalau rambut pendek


Susah nak panjang kalau dah potong pendek


5 tahun nak kasi panjang camni

Kalau pakai tudung nampak comellah kan






Dah ramai2 kat sekolah, takkan lutu tu tak terbang kat kepala Hani?








4 comments:

Teman2 Sekalian said...

salam ziarah... yang, jgn potong dulu.. cuba beli ubat kutu kat farmasi.. sayang lah rambut dah panjang nak dipotong...

HAPPYIRFA said...

salam hani..
auntie pun buka blog utk 2 anak auntie tu tp jarang apdet.xde masa.
he he.kakak aina pun dah mintak jgn potong rambut dia..nak simpan sampai panjang

ita.itu said...

nim esti berjangkit ek..ingat lagi pakcik aku dia spray rambut anak dia ngan ridsect lps tu dia bungkus ngan kain..kah.kah.kah..sabo je la

Hanisumayyah said...

Mummy...

Tak mummy...saya tak beli ubat tu, bebudak ni kang letak ubat termasuk lam mata plak..saya carik kutu tu sendiri jer dah banyak kurang dah...

Irfa...

Tulah sayang nak potong rambut tu bkn sekejao nak tggu panjang tuu..

Ita..

Pernah gak dengar gitu tapi bahaya lah...kang terkena mata termasuk tekak lain plak citernya...hahaaaa