Friday, July 25, 2008

Hani yang merajuk

Semalam kami tiga beranak ke Mahkamah Syariah utk kes ayah, mula2 say atinggalkan dia kat luar. Dia takmo tapi bila saya bagi umpan [alat mekap saya ] dia pun suka dan rela ditinggalakan kat luar. Saya pun selang 10 minit gitu keluar jenguk dia. Tapi lepas 2/3 kali dan lebih sejam macam tu, dia pun lama-lama boring gak... Saya pun boring gak kat dalam tu, so saya duk kat luar jer. Kami semua tak sempat sarapan tapi hani dah menyusu sebotol penuh kat rumah. Tapi sebab dah dekat jam 11 pagi tak makan apa-apa saya lapar dia apatah lagi,kan? Nilah video dia dah merajuk dah...dah taknak cakap dengan saya dan bila ajak dia pergi kedai makan, pun dia takmo jugak...lari2 dari saya..geram jer...

2 comments:

ita.itu said...

dah pandai merajuk ye dia skrg..sib baik alat mekap ko x dikerjakan.hehe

Hanisumayyah said...

Ita...

Eh...berlubang eye shadow tu..apa lak tak dikerjakan...wah kalau tak berusik mekap tu kira kanak2 tu tak normallah tu...kalau tak sebab nak masuk court takde kasinya saya, sib abik murah2 punya make up...tu dia pilih sendiri tu..barang lain takmo lak...

Ita..ni blog anak saya ni..blog saya www.hijrah1429.blogspot.com. jenguklaer ke sana...sini sesekali jer update...

tq